FAQ - DocPlanner.ro

  1. Cum să emitem o opinie doctorului?

    Dacă vrei să adaugi o opinie despre un doctor, utilizează butonul Adaugă opinie, care se află pe profilul fiecărui doctor. Selectează aprecierea (numărul de steluţe), argumentează și apasă butonul Adaugă opinie. Opinia ta nu va fi vizibilă pe pagină imediat - mai întâi va fi expediată către departamentul de moderare și după acceptarea conţinutului de către moderator va fi publicată pe profilul doctorului. Înainte de a aprecia doctorul, citeşte neapărat regulamentul: https://www.docplanner.ro/regulament. Nu uita, că opinii pot poşta exclusiv utilizatorii înregistraţi.

  2. Vreau să apreciez un doctor, însă pe pagina web nu există profilul acestuia

    dacă pe portalul nostru nu există doctorul pe care ai dori să-i apreciezi, utilizează posibilitatea de creare a unui profil Apasă link-ul: https://www.docplanner.ro/doctor-add, după care completează datele, pe care le cunoşti: Reţine, că profilul va fi publicat abia după acceptarea de către moderator. Abia după aceasta va exista posibilitatea de adăugare a opiniei despre acesta.

  3. De ce se întâmplă ca opiniile despre anumiţi doctori care au fost acceptate anterior să fie şterse?

    Lângă fiecare opinie se află butonul "Raportează abuz". Poate să-l utilizeze orice utilizator, inclusiv doctorul, care consideră că opinia respectivă este falsă sau încalcă regulamentul. O astfel de raportare ajunge la moderator, care contactează autorul acestei opinii cu rugămintea de confirmare a autenticității acesteia. Autorul are 7 zile pentru expedierea confirmării. În cazul lipsei de răspuns a autorului, opinia este eliminată de pe pagina web deoarece nu există posibilitatea de verificare a autenticității acesteia. Această acţiune este dictată de preocuparea privind veridicitatea opiniilor exprimate și are ca scop prevenirea postăriilor cu conţinut fals pe site.

  4. Am adăugat aprecierea/profilul doctorului, însă acestea nu sunt vizibile pe pagină.

    Fiecare modificare (o nouă opinie, un nou profil al doctorului, actualizarea datelor pe profilul doctorului), înainte de a fi publicată pe site, este expediată către departamentul nostru de moderare. Moderatorul are în mod normal 48 de ore pentru acceptarea sau respingerea modificărilor efectuate. În cazul în care sunt efectuate numeroase modificări, această perioadă se poate prelungi. Vă rugăm să aveţi răbdare. Te vom informa prin email, când modificarea pe care ai efectuat-o va fi procesată de moderator.

  5. Cum să adaug profilul doctorului?

    Înainte de a crea un profil nou de doctor, caută în motorul de căutare și asigură-te că acesta n-a fost creat deja. Dacă nu vei găsi profilul doctorului căutat, profită de posibilitatea de adăugare a acestuia. Instrucţiuni privind modul de a face acest lucru vei găsi aici

  6. Datele doctorului nu sunt actuale. Cum le pot corecta?

    Poţi actualiza datele pe profilul doctorului independent cu ajutorul butonului “Corectează datele” , care se află pe profilul fiecărui doctor. Reţine, că datele actualizate vor fi vizibile imediat pe pagină - acestea vor fi mai întâi expediate către departamentul nostru de moderare și le vom publica abia după acceptarea moderatorului.

  7. Pot şterge opinia pe care i-am emis-o doctorului?

    În cazul în care dintr-un anumit motiv doreşti să ştergi comentariul emis, utilizează link-ul "Raportează abuz", care se află lângă fiecare apreciere. În subiectul solicitării scrie că doreşti să ştergi aprecierea ta, iar după analiza solicitării tale de către moderator, vei primi un mesaj cu informația că aprecierea a fost eliminată.

  8. Din greşeală am marcat un număr greşit de steluţe. Cum pot modifica?

    Poţi schimba numărul de stele date unui doctor în orice moment doreşti. Ţine minte, după ce schimbi numărul de stele trebuie să dai click pe butonul "Editează opinia". Vei primi un mesaj imediat ce cererea ta va fi procesată de către un moderator.

  9. Moderatorul a modificat numărul de steluţe la opinia mea. De ce?

    Moderatorul are dreptul de modificare a raitingului, adică numărul de steluţe, dacă conţinutul opiniei nu corespunde numărului de steluţe acordate sau argumentarea nu este suficientă pentru a acorda o astfel de apreciere. Există de asemenea opinii foarte generale din care rezultă că autorul a fost pacientul doctorului respectiv. În acest caz moderatorul poate modifica de asemenea raitingul. Dacă consideri, că aprecierea ta a fost modificată nemotivat, utilizează link-ul "Raportează abuz", care se află lângă fiecare apreciere. În subiectul mesajului scrie argumentarea, care ar trebui să fie aprecierea corectă, adică numărul de steluţe.

  10. Vreau să editez opinia emisă. Cum procedez?

    Poţi edita un comentariu pe care l-ai postat anterior. Dacă vrei să îl schimbi (indiferent de motiv), foloseşte link-ul "Editează opinia" de mai jos. Vei primi un mesaj imediat ce cererea ta va fi procesată de către un moderator. Dacă schimbările nu sunt acceptate de moderatorul nostru, încearcă din nou folosind regulile: https://www.docplanner.ro/regulament.

  11. Ce înseamnă că profilul este verificat?

    Ca profile verificate sunt marcate profilurile acelor medici care au înfiinţat un cont pe site și au confirmat datele lor. Doctorii care au profile verificate pot completa independent informaţiile despre sine, de ex. să actualizeze adresa de desfăşurare a activităţii medicale, sau să indice datele de contact: telefon, email. În plus, pot răspunde la opiniile postate pe profilul acestora de către pacienţi. Dacă eşti doctor și vrei să afli alte avantaje de deținere a unui profil verificat, contactează-ne: kontakt@docplanner.ro

  12. Cum pot modifica semnătura de lângă opinie?

    Din păcate nu există o astfel de posibilitate.

  13. În ce constă confirmarea înregistrării?

    O confirmare a înregistrării, este apăsarea link-ului de activare pe care îl expediem în mesajul email după efectuarea înregistrării. După apăsarea link-ului expediat, contul este activat automat.

  14. Nu am primit nici un mesaj cu link-ul de activare a contului.

    Verifică fişierul SPAM al cutiei tale poştale. Frecvent, mesajele automate ajung în acest fişier și probabil asta s-a întâmplat și în cazul tău.

  15. Nu vreau să primesc alerte despre comentariile noi. Cum să le dezactivez?

    Pentru a deconecta mesajele despre opiniile noi pe profilul doctorului, acesta trebuie şters din lista celor urmăriţi. În acest scop loghează-te în contul tău, treci la subpagina “Setări”, iar apoi apasă “Urmăriţi”. În dreptul numelui doctorului la care se referă notificările nedorite, debifează "Trimite o notificări prin email." În mod similar poţi dezactiva notificările cu privire la centrul medical.

  16. Cum să-mi şterg contul?

    Dacă doreşti să-ţi ştergi contul, loghează-te după care treci la setările contului. Vei găsi acolo un link care îți va permite ştergerea acestuia.

  17. Nu mă pot loga în contul meu / Am uitat parola

    În primul rând asigură-te ca adresa de email indicată este cea pe care ai utilizat-o în timpul înregistrării. Apoi utilizează funcţia de reamintire parolă. La adresa ta de email vei primi instrucţiunile următoare, care îți vor permite logarea.

  18. La ce serveşte butonul "Raportează abuz"?

    Butonul "Raportează abuz", care se află lângă fiecare comentariu serveşte pentru alertarea moderatorului cu privire la orice abuz în subiectul comentariilor. Utilizează acest buton atunci când ai întâlnit pe site o opinie care nu corespunde regulamentului, și atunci când eşti autorul opiniei și doreşti să o modifici sau să o ştergi.